Katarzyna Liczmańska-Kopcewicz

PRACA NAUKOWA / SCIENTIFIC WORK

REALIZACJA  NAUKOWYCH PROJEKTÓW BADAWCZYCH / IMPLEMENTATION OF SCIENTIFIC RESEARCH PROJECTS

2019-20  REGIOGMINA – usytuowanie na poziomie samorządów lokalnych instrumentów wsparcia dla MŚP.

2020  Evaluator of proposals in CONEX-Plus Programme H2020 for Fundación para el  Conocimiento madri+d and Charles III University of Madrid.

2018-20 Młody Przedsiębiorca - Kreatywnością w Przyszłość (project o wartości 402 467,00), realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (NCBiR) 2014-2020 Unii Europejskiej.

2016-19  Kompetencje ICT dla studentów WNEiZ UMK w Toruniu (projekt o wartości 3 195 769,50) realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (NCBiR) 2014-2020 Unii Europejskiej.

2016 Strategie marek FMCG – ogólnopolskie badanie przedsiębiorstw.

2014-15  Projekt “Innowacyjne MMŚP – współpraca sfery nauki i biznesu” realizowany w partnerstwie przez Izbę Przemysłowo-Handlową w Toruniu oraz UMK w Toruniu, finansowany ze środków Unii Europejskiej (Poddziałanie 8.2.1 POKL). 

2013 Uwarunkowania innowacyjności przedsiębiorstw regionu kujawsko-pomorskiego

2012 Kraj pochodzenia jako determinanta decyzji konsumenckich na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego.

2012 Determinanty lojalności konsumenckiej na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego.

2007 Budowanie wizerunku marek produktowych w warunkach zakazu reklamy publicznej na przykładzie sektora alkoholi wysokoprocentowych.

WYBRANE KONFERENCJE NAUKOWE / SELECTED SCIENTIFIC CONFERENCES

2019 34st IBIMA Conference (Madrid)

2019 X Jubileuszowa Konferencja Naukowa Zarządzanie Rozwojem Organizacji (Gniew)

2019 33st IBIMA Conference (Granada)

2018 Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability (Praga)

2018 8th International Conference of Management: Leadership, Innovativeness and Enterpreneurship in Sustainable Economies (Częstochowa)

2018 Szkoła Letnia Zarządzania - Tożsamosć Nauk o Zarządzaniu (Krynica Zdrój)

2018 15th International Conference on Education, Economics, Humanities and Interdisciplinary Studies (EEHIS-18) (Paris)

2018 33rd International Scientific Conference on Economic and Social Development - "Managerial Issues in Modern Business" (Warszawa)

2018 31 st IBIMA Confrence (Mediolan)

2017 I Kongres Współczesnego Zarządzania (Szklarska Poręba)

2017 Agricultural producers' organizations and cooperative development opportunities and measures in Lithuania

2017 Organizcja w sieci relacji (Bronisławów)

2016 Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce (Wrocław)


WYBRANE PUBLIKACJE NAUKOWE Z OSTATNICH 5 LAT / SELECTED SCIENTIFIC PUBLICATIONS FROM THE LAST 5 YEARS 

2020 Liczmańska-Kopcewicz K., Zastempowski M., Significance of proactive customer orientation in creating product innovations in cooperation with the consumer, Springer International Publishing.

2019 Liczmańska-Kopcewicz K., Mizera K., Pypłacz P., Corporate social responsibility and sustainable development for creating value for FMCG sector enterprises, Sustainability 19(20).

2019 Wiśniewska A., Liczmańska-Kopcewicz K., Jagielski M.,The image transfer in franchise system: the conceptual approach, Marketing i Rynek, 26 (5).

2018 Zastempowski M., Glabiszewski W., Liczmańska-Kopcewicz K., Mikrootoczenie polskich MŚP a ich aktywność innowacyjna, Zesz. Nauk. Politech. Śl. Organ. Zarz., 127.

2018 Pypłacz P., Liczmańska-Kopcewicz K., Relationships between pro-innovation organizational culture with realizing goals concerning product and marketing innovations in companies from FMCG sector, 8th International Conference on Management.

2018 Liczmańska-Kopcewicz K., Redefining the role of the consumer in the process of creating marketing innovations, Economic and social development: 33rd International Scientific Conference on Economic and Social Development "Managerial issues in modern business".

2018 Glabiszewski W., Liczmańska-Kopcewicz K., Zastempowski M.,Znaczenie zdolności asymilacyjnych w budowaniu innowacyjności technologicznej przedsiębiorstw finansowych, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 19 (4).

2018 Liczmańska-Kopcewicz K., Zastempowski M., Glabiszewski W., Grego-Planer D.,The role of the buyer's knowledge in developing product innovations in the FMCG sector, International Business Information Management Association.

2018 Glabiszewski W., Grego-Planer D., Liczmańska-Kopcewicz K., Zastempowski M., Selection of sources of technological innovations and their consequences in financial services companies, International Business Information Management Association.

2018 Pypłacz P., Liczmańska-Kopcewicz K., Process innovation as a factor for the development of small enterprises in Poland, International Business Information Management Association.

2017 Liczmańska-Kopcewicz K., Znaczenie silnej marki w budowaniu relacji z klientami na przykładzie sektora FMCG, Stud. Ekon. Reg. Łódz., 24.

2017 Liczmańska-Kopcewicz K., Uczestnictwo konsumentów w tworzeniu innowacji poprzez media społecznościowe., Przeds. Zarz., T. 18 z. 4 (2).

2017 Liczmańska-Kopcewicz K., Intraprzedsiębiorczość jako źródło innowacyjności przedsiębiorstw w sektorze FMCG, Manag. Forum, 5 (4).

2016 Liczmańska K., Analiza potrzeb uczestników a koncepcja powiązania kooperacyjnego na przykładzie klastra INKOKOMP, Pr. Nauk. Uniw. Ekon. Wroc., Nr 444.

2016 Liczmańska K., Strategie marek produktowych na rynku FMCG, Wydawnictwo Naukowe UMK, Toruń.

2016 Kobylińska U., Kożuch A., Liczmańska K., Marzec M., Świrska A., Satysfakcja obywateli i innych interesariuszy a instrumenty zarządzania w JST, Towarzystwo Naukowe Współczesnego Zarządzania, Kraków.

2015 Liczmańska K., Kluczowe czynniki determinujące zachowania konsumenckie na przykładzie mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego, Zesz. Nauk. USzczec. Probl. Zarz. Finans. Marketingu, 41 (2).

2015 Grego-Planer D., Liczmańska K., Factors, resources and motivators innovative of small and medium-sized enterprises in the Kujawsko-Pomorskie province, Acta UNC Zarz., 42 (3).

2015 Liczmańska K., Budowanie silnych marek produktowych w warunkach zakazu reklamy publicznej na przykładzie sektora alkoholi wysokoprocentowych, Wydawnictwo Naukowe U.MK, Toruń.

CERTYFIKATY / CERTIFICATES